måndag 1 oktober 2007

Beställningar

För att beställa skickar du ett mail till gullhjarta@hotmail.com och uppger följande:

- Typ av klädesplagg

- Storlek

- Val av tyg eller ev. bara val av färg, då kan jag ge förslag på passade tyger för ändamålet.

- Namn, adress, telnr och mail.

När jag emottagit din beställning skickar jag ut en bekräftelse med betalningsinformation samt preliminär leveranstid (oftast ca 10 dagar, med reservation för hög belastning under vissa veckor). Jag syr upp plagget och lägger ut bild på bloggen, om du känner dig nöjd med det som visas så sker betalningen i förskott. När jag emottagit din betalning så skickar jag paketet så snart som möjligt.

Frakt tillkommer, jag följer postens portotabell. Jag kan ej ansvara för postens slarv när det gäller leveranser, har dock inte haft några problem med detta ännu.

När din beställning är klar och ivägskickad informeras du via mail. Ångerrätt: Om du inte är nöjd med ditt plagg så hör av dig så ska jag försöka lösa problemet.

Inga kommentarer: