tisdag 1 januari 2008

God fortsättning!

Nytt år och nya möjligheter, får se vad 2008 har för roligt att bjuda på. Tänker inte avslöja mitt nyårslöfte ännu, jag brukar inte uppfylla det då. Men jag lovar att berätta det om ett tag.

Vi har firat en mysig jul nere i Dalarna och ska nu vara lediga ytterligare en vecka tillsammans. Härligt!

Jag har köpt ytterligare en juklapp till mig själv. En Husqvarna Huskylock 901, jippi, äntligen en overlockmaskin, som jag har längtat. Hoppas jag kan hämta ut den snart, skulle eventuellt få den denna vecka. Men det kunde dröja längre eftersom det har varit så mycket helgdagar. Det ska bli jättekul att få prova den iaf. Sparar det underbara kanintyget tills jag lärt mig sy på nya vrålåket.

1 kommentar:

Carolina sa...

Kul kul
Jag har en Huskylock 901 och stormtrivs med den. I början ville jag bara efter någon vecka byta pp mig till 910 eller 936, men det blev aldrig av och jag tror faktiskt inte att jag kommer göra det heller. 901an är mycket enkel och bra, jag har aldrig haft strul med min ;)