måndag 23 mars 2009

Hårt pyssel

Har suttit i princip hela dagen och sorterat, redigerat och skickat in foton för framkallning. Jag har åter igen lovat mig själv att redigera korten på en gång när jag lägger in dem på datorn istället för att som nu ha foton ända från i somras som behövde fixas. Det tar tiiiid vill jag lova.
Hittade iaf ett foto som jag hade tänkt lägga ut på bloggen men som jag helt glömt bort. Det är vår dörrskylt som jag gjorde strax efter vi köpt huset för två år sedan. Ni får bortse från molnet jag gjort över min mans namn, han vill förbli anonym på bloggen.

Material: Två plexiglasskivor från Classe O, med klisterbokstäver från Panduro.

Mönster: Inspirationen till skylten fick jag från tidningen Kreativa kvinnor, de hade intervjuat en dansk smyckesdesigner som hade gjort en liknande dörrskylt. Stal idén rakt av. :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin skylt!

OttoPippi sa...

Herregud så SNYGG!!!! Hur borrar man i skivorna??? Alltså med vilken borr???

ellan sa...

Så snygg skulle passa på vårat hus perfekt! jag har samma fråga som OttoPippi! Vad borrar man med?

gullhjärta sa...

Jag borrade med en tunn träborr, sån som har ett litet stift längst fram. Det gjorde att jag inte slant med borren.

Strömming sa...

LÄcker!

Therese sa...

Vilken superfin skylt!
Fin blogg förresten, en av mina favoriter!
Kika gärna in hos mig och var med på utlottning av ett barnplagg =)
*Kram*
Tea

Anonym sa...

Håller med alla andra, jättesnygg! Bäst att komma ihåg till man någongång får flytta till hus =)

Fru. Idsø sa...

Så smart!! Dette må prøves:D