tisdag 29 september 2009

Har sytt ett matchande set till en pojke som sjunger i samma babysångsgrupp som min yngsta. Hoppas mössan var varm och go på er tripp till det norrländska inlandet. :)

Här har det blivit riktig höst, 4 grader var det igår kväll när jag åkte hem från mitt step-pass. Funderade på vad det var för konstigt som lyste på intrumentpanelen i bilen, jo, det var en gul snöflinga som varnar för att det kan vara lite halt (hade nästan hunnit glömma hur den såg ut från förra året). Suck, nu är det bara att inse att jag kan plocka bort ballerinaskorna och att jag måste börja använda strumpor i skorna igen....

3 kommentarer:

Ewa sa...

Va fina grejer du gör!

MinaMirakel sa...

Fint set, här i skåne var det oxå 4 grader imorse 4:30 när jag åkte till jobbet!/Åsa

gullhjärta sa...

4.30!!! Suck, vad tidigt. Och jag som klagar när lillebror vaknar och klockan är 5-nånting...