torsdag 26 november 2009

Symaskinerna går varma...

....och skall lämnas in på välbehövlig service efter julmarknaderna. Det är vansinnigt roligt och jag ser mycket fram emot de två kommande helgernas knalleverksamhet. Jag har två medarbetare, pappa som sköter ljussättning och div. montering samt mamma som hjälper till med försäljningen. :)

I brist på bilder visar jag hur det blev i pojkarnas rum när prylhyllan kom på plats samt en lampa som jag klätt om för att matcha det orangea temat. Lampstommen är från IKEA, tror att de säljer den fortfarande. Jag köpte den (helt oanvänd i påse) tillsammans med tyget på en loppis för 10 spänn. Helt ok. :) Lampan fungerar som nattlampa eftersom båda pojkarna är mörkrädda. Bredvid prylhyllan kan ni se en djurtavla (doppresent) från supertalangfulla Bettina och doptryck från superduperduktiga Petrified in pink samt ABC-plansch av Pernilla Stalfelt.


1 kommentar:

KATTCHING sa...

oj! vilken underbart fin lampa! verkligen!