söndag 28 februari 2010

Tillbaka på banan...

Äntligen börjar livsandarna återvända och jag börjar känna mig piggelin. Barnen är också betydligt bättre, vad skönt! Nu ska jag köpa Mivitotal och bli superpigg och börja ladda inför våren.

Jag var på en loppisrunda härom veckan med mamma, syster och systerdotter. Var lite besviken först för jag hittade absolut ingenting, sen låg det bara där, detta fina påslakan med näckrosor som passar perfekt till spjälisen. Skitnöjd spatserade jag till kassan medan jag undersökte tyget närmare. Döm av min förvåning när jag såg vad som finns inuti, ett helt underbart barntäcke. Allt för ynka 25 spänn. Jippi!

9 kommentarer:

Helena sa...

Ja visst blir man jätteglad när man gör sådana där fynd!!! Näckrospåslakanet var ju verkligen en dunderhit!! Jag fyndade själv en massa igår på loppis och sitter just nu och upprättar planer på vad jag ska sy av allt. Samtidigt lyser solen utanför mitt fönster...äntligen lite vårtecken:)

Ha en bra dag!

Palven sa...

Supergulligt täcke!
Kul att se näckrostyget i en annan färg. Hittade nyss samma tyg fast i grönt/rosa :o)

Välkommen! sa...

vilket fynd!

MinaMirakel sa...

Håller med, vilket super fynd!/Åsa

Singh sa...

Vilka godbitar du hittat!

Hello sa...

Åh, vilka fynd! Det piggar ju också upp! :)

Anonym sa...

Härligt när hälsan börjar återvända! Håller med om att dina fina tygfynd piggar upp!

OttoPippi sa...

Grattis!!! Vilka fynd!!! Man blir lycklig av sånt :-) (och frisk :-))

lilla i sa...

Va häftigt!
Mina systrar som är födda -77 hade såna täcken när de föddes.