fredag 11 juni 2010

Tjoho jag vann Rävlingtävlingen!

Den här fredagen har jag haft tur, borde köpt några trisslotter också. Det började med att jag hade en patient som jag skulle ta blodprover på, när jag hade plockat fram att grejer sa han; -Lycka till, den är endast en som lyckats på första försöket. Jag gillar utmaningar och sa, om jag är så skicklig att jag klarar det borde jag köpa en trisslott med andra ord. Det tyckte han var en ypperlig idé. Givetvis lyckades jag ;) är ju en skicklig sjuksköterska med en fäbless för att stickas (är gravt arbetsskadad). Glömde dock att köpa en trisslott men nu fick jag just veta att jag vunnit rävlingtävlingen, jippi!

3 kommentarer:

Y sa...

grattis till vinsten!
det har hänt flera gånger att sköterskor tittat lite frånvarande på mina armar och sedan suckat "du har så fina kärl" Snacka arbetsskada :-)

Ahlard sa...

Din rackare!!! Jag ville ju vinna:) Stort grattis. Jag hade redan beställt två tröjor under tiden jag tävlade för jag visste att jag inte skulle vinna.

Terese sa...

Hej!
Undrar vad för symaskin du har?

Tacksam för svar i min blogg.
//Terese