söndag 9 januari 2011

DIY

 Om ni som jag är sugna på en Hang it all av Charles och Ray Eames men inte har dryga 2000 kr över.


Kan ni köpa krokar från Biltema för 40 kr och måla den precis som jag gjort. Skulle önska att jag kunde ta på mig äran för idéen men tyvärr inte. Såg detta tips på någon inredningsblogg (följer massor) för ett bra tag sedan, tyvärr kommer jag inte ihåg var. Mycket bra idé i alla fall. Storebror är nöjd att ha denna färgklick i sitt rum, spindelmannendräkten som han fick av tomten har sin givna plats där.

Imorgon är det dags att återgå till verkligenheten, då är det vardag igen med jobb och dagis. Kunde gärna varit ledig lite till.

3 kommentarer:

ealina sa...

Vilken kanonidé! Jättefint, jue :D

MinaMirakel sa...

Vilken snygg hängare, det finns ju alltid prylar i barnens rum att hänga upp!/Åsa

Wimsan Mari sa...

Vilken härlig idé. Alltid behov av fler förvaringsplatser