torsdag 10 mars 2011

Tillbaka efter datakrasch....

Vår dator bestämde sig för att packa ihop förra veckan och det tog ett tag och lite expertråd innan jag fick igång den igen. Men nu fungerar den och allt sparat verkar finnas kvar, skönt.

Storebror modellar.
Muddisar i tomteröd och svart velour.
Min syster med familj har varit på besök från London och då passar jag på att sy lite till mina systerdöttrar. Två par velourmuddisar till minstingen på snart 5 år och en cool mössa till tjejen som är en tweenie. Gällande brallorna så har jag tidigare sytt ett par sådana till henne men de var nu för korta, sydde nya som var rejält tilltagna i längden och taighta i modellen som passar en smalis som hon är. Modellen på mössa är ny med stjärnapplikation, allt sydd i E-slöjds trikå.

Är ni intresserade av att köpa en likadan mössa, maila mig: gullhjarta@hotmail.com

2 kommentarer:

Jenny sa...

Läcker mössa!

Pyssellycka sa...

Härlig mössa och byxor!