torsdag 25 augusti 2011

Pixiboksväskor


Jag fick en rolig beställning för ett tag sedan. Det var en tjej som sett en pixiboksväska som jag gjorde för ganska länge sedan då jag tröttnade på att barnens pixiböcker låg utspridda överallt. I denna fick det bara plats typ 8 stycken, beställaren ville dock att det skulle få plats 15 stycken böcker i dem. Sagt och gjort, modellen modifierades och nu får det plats drygt 15 stycken. Sydde ett gäng när jag ändå var igång, några kommer nog hamna i butiken inom kort.

3 kommentarer:

Två Små Gryn sa...

Smarta och fina väskor! Den vita med blåa klöver är helt klart min favorit!

busmumrik sa...

Jättehärliga små väskor i härliga tyger!

Tina T. sa...

Jättefina! Kanske att min Pixi-bok "Knöl & Bök och kissolyckan" som kommer ut i december kan få sig en plats där:)