torsdag 12 juli 2007

Vindsstädning resulterade i några fynd...


Jag har varit hemma hos mamma och pappa på en liten minisemester mitt i all föräldraledighet... :) Hade det jättemysigt. Efter vissa påtryckningar från mamma och pappa så rensade jag deras vind, det var nämligen mest saker mina saker och låg och drällde där. Sorterade säkert 25 kartonger, det mesta slängdes eller skall skänkas till loppis men jag hittade några godbitar bland leksaker och gamla kläder.


Måste visa er något jättekul, min första syslöjdslektion, (måste ha varit i fyran) så fick vi testa våra kunskaper. Denna vackra kreation resulterade i ett körkort för symaskin... Fantastisk va? Kolla in de raka och fina sömmarna... :) Haha, var bara tvungen att lägga ut ett foto på eländet.

1 kommentar:

florin design sa...

Vad roligt att få röja balnd sina gamla saker, själv har jag en släng-mamma så det finsn ingenting kvar sedan jag var liten :-(

Härlig körkorts-grej, den måste du vara rädd om!!!!