tisdag 27 maj 2008

Jag har blivit utmanad

Självklart måste jag anta utmaningen av TOTAJA.

3 namn jag går under: Sofia, Mamma och älskling.

3 saker som skrämmer mig: Höga höjder, ballonger och tragedier bland mina nära och kära.

3 saker som jag har på mig: Jeanskjol, leggings och t-shirt.

3 sanningar om mig: Jag är sjuksköterska, älskar choklad och blir snart tvåbarnsmamma.

3 saker jag verkligen vill ha: Digital systemkamera, ett rum till i huset (ska bygga ut i framtiden) samt att dygnet hade fler timmar.

Jag utmanar i min tur; Florin, Svedin och Blomma åker vagn.

1 kommentar:

Thea sa...

Hej!
Roligt att se dig på bloggen! Och stort grattis till den kommande klimpen!

Kul att bli utmanad! Tack! JAg har blivit det förut också, men faktiskt inte hunnit med att anta den! Just nu har jag tusen saker att sy, hägrande vecka hos mamma och pappa..och vår ute. Hoppas du inte blir ledsen om jag inte hinner...