onsdag 29 april 2009

Del av storbeställning


Hade trevlig middag med några vänner härom veckan och då fick jag en stor beställning. Här kan ni se en liten del av den och mer kommer. Har dock många järn i elden just nu, ska nämligen renovera vår groventré, så nu håller jag på att riva 70-tals väv och furupanel och allt ska bli vitt vitt vitt. Längtar!

Material: Mönstrat tyg från Jofotex och mudd från Ohlssons

Mönster: Ranglantröjor till storasyster och lillebror, mönster från "Sy barnkläder av mjuka tyger". Matchande muddbyxor till uggletröjan i svart velour, eget mönster.

4 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Fina kläder! :-)

SiriR sa...

Kjempefine klær og deilig sol!

od Andulky sa...

Vad mycket fint!! Älskar det turkosa till de bruna ugglorna!!

Anna, Tvillingtand sa...

Jag är helt galen i jofotex tyger! Du har gjort väldigt fina kläder av dem! Jag kikar ofta in här och har därför lagt upp en länk till dig på min blogg, hoppas det är okej =)