onsdag 17 juni 2009

Blomsterprakt

Här kommer de utlovade bilderna på solhattarna som färdigställts. De får stolta poséra framför vår fina Rhododendron.

Hattarna ska få följa med mig på Stöde marknad i augusti men om det är någon som fallit för någon av dem är jag inte omöjlig, det går alltid att sy fler. :) Maila mig i sådana fall på; gullhjarta@hotmail.com
Storlekar från vänster till höger;

1. Röd med rosa blommor, stl 46
2. Gröna med vita klöver, stl 46
3. Brun med orange och vita blommor, stl 48
4. Brun med rosa tulpaner, stl 50
5. Orange med röda prickar, stl 50
6. Vit med bruna blommor, stl 52
7. Grön med vita blommor, stl 52

Just nu hänger vi gärna med vårt senaste tillskott i familjen; Brunte. En stor häst som rymmer många barn, och vuxna också för den delen, gjord av ett av alla träd vi tog ner på tomten när vi flyttade hit. Formgivningen står morfar för. Visst blev Brunte fin i sin solhatt? :)

3 kommentarer:

Tanjis sa...

Åh,jag gillade den vita med bruna blommor! Den var jättefin!

MinaMirakel sa...

Jag gillade alla./åsa

Retro Elephant sa...

supersnygga!

//Lina