tisdag 19 januari 2010

Lite crazy bollklänning

Det kom en beställning på en förklädesklänning där jag delvis fick fria händer att välja tyg. Detta blev resultatet, lite kass bild pga. dåligt ljus. Men så är det att jobba, jag får aldrig se nåt dagsljus på vardagarna. Som tur är blir det ju ljusare ljusare nu. Well well, klänningen är kantad med brunt kantband som tyvärr nästan ser svart ut på bilden. Bolltyget har jag fått av min kära syster, det har varit en skjortklänning i vuxenstorlek i sitt tidigare liv. Mössan är en beställning till mamman i familjen. Piggar upp vilken trist dag som helst. :)

8 kommentarer:

OttoPippi sa...

Helt vansinnigt snyggt tyg om du fraågar mig! Skulle vilja ha en sådan klänning i vuxnstorlek.... lätt!

Strömming sa...

Läckert och annorlunda tyg! Blev toppen som klänning! Ja visst är det svårt att fota nu på kvällarna, försöker spara mig till dagen efter men jag är ju hemma jag och får iallafall lite dagsljus!

Palven sa...

Superläcker klänning :o)

SiriR sa...

Så stilig kjole! Lekkert stoff.
Og kul lue også:)

Jo sa...

Jättefin klänning och supersnyggt tyg! :)
Jag måste tacka för tipset du gav oss i ditt inlägg om dina filurer angående Jing Jangs Gosedjur! Nu har jag lånat boken på bibblan och är full av inspiration!

ankungar sa...

självklart ska den få flytta hit. Den va jättehäftig. och mössan kommer pryda bra den oxå! Tack :-)

Palven sa...

Jag har skrivit något till dig på min blogg :o)

Maria sa...

Hejsan!
Jag har lämnat ett lite spår i min blogg, kolla in där så får du se:)
Ha en bra helg/Mia