onsdag 17 februari 2010

Loppisfynd


Jag gjorde ett enligt mig fantastiskt fynd på loppis nyligen, en gammalt linneskåp med lådor och hyllor i massiv björk för ynka 150 kr. Det används nu som pysselskåp till pojkarna och slukar hur mycket pussel, leklera och färgpennor som helst. Igår var jag på loppisrunda med mamma och min kära storasyster och hittade ett fantastiskt barntäcke från 70-talet med tillhörande påslakan, återkommer med bilder.


Förövrigt är jag mest trött just nu, vi håller på att genomföra ett massivt omställningsarbete på jobbet och det medför mycket merjobb. Försöker dock sy lite, men kvällarna spenderas mest nerbäddad i soffan. :(

7 kommentarer:

Åsa Tidqvist sa...

Jättefint skåp! jag älskar sådana här, men vi har inte plats någonstans för en enda möbel...tyvärr.
men jag kan tänka mig att denna sväljer hur mkt som helst! grattis!

Välkommen! sa...

vilket vackert skåp!

Hello sa...

Det är jättefint!!!

ankungar sa...

vilket fynd:-)
precis nåt sånt är jag oxå ute efter, för samma ändamål.

MinaMirakel sa...

Vilket kanonfint skåp!/Åsa

OttoPippi sa...

Vilket härligt fynd!!! Och vilket pris! Grattis tilld et. och trevlig helg på dig!

Hawk and Weasel sa...

Vilket fynd! Det skulle ju lika gärna kunnat ha kostat 3000 på en antikaffär nånstans! Åh, lite avis blir man allt.