tisdag 12 oktober 2010

Länge sen sist

Tänkte att jag skulle ge ifrån mig ett livstecken, har varit borta från bloggandet väldigt länge. Fokus har legat på familj och hem, ork till något annat har inte funnits. Men jag har sytt en hel del, det är ju snart dags för julmarknader igen, herregud vad detta år gått snabbt. Tänkte att jag skulle uppdatera er framöver med mitt pyssel, för fotat har jag gjort i väntan på att lusten för att blogga skulle återkomma. Nu är jag faktiskt sugen, men har inte allt för stora förväntningar...

Detta är i alla fall en liten bebbe-beställning som syddes i somras. Tror att bebben tittat ut nu, när setet syddes bodde han/hon i magen.

8 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Underbart set, man blir så glad av röda moln!/Åsa

od Andulky sa...

Superfint!! Älskar molntygerna!

Thea sa...

Jättefint set! Man blir så glad av de röda molnen och de passar kanon till små pyttekläder! Kul att se dig tillbaks!

Jenny sa...

Men gud så fint! :)

OYB sa...

Vilket sött litet set!

Retro Elephant sa...

Klockrent!

//Lina

Anonym sa...

Hej!

Vilka marknader i Sundsvallsområdet kommer du att finnas med på? Norras julmarknad?

mvh
Sara på Alnö

Heartbeatdesign sa...

bara ÄLSKAR det där tyget! Superfint kit du sytt :)