lördag 30 april 2011

Trevlig valborg och grattis kungen!

Idag längtar jag till Uppsala där jag haft nöjet att fira tre valborgmässoaftnar under tiden jag pluggade där. Älskar alla traditioner som finns i denna stad, champangefrukost, forsränningen, sillunch utanför Ekonomicum, champangegalopp nedför Carolina Rediviva och till utvald nation, sen ska man hinna med middag innan det är dags för party igen. Åh, avundas er som är där. Vi ska mysa med familjen, grillning och promenad till majbrasan står på schemat.

Majmånad har ett lätt hysteriskt schema för min del, inskolning på ambulansen, pluggande av prehospital traumasjukvård, begravning och 30-årskalas, just det, jag ska jobba på mitt vanliga jobb också. Kommer inte hinna med att sy några beställningar på ett tag med andra ord.


Dessa mössor fick grabbarna för ett tag sedan, då det fortfarande var mössväder. Älskar kvalitén på JNY:s djungelstretchfrotté.

2 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Det verkar som du har fullt up, lycka till med allt!/Åsa

Moi! sa...

Kul att du tycker om Uppsala. Själv bor jag här och med tre barn så blev det inte så mkt av det du nämnde...