söndag 20 november 2011

Bebisbeställning

En bebiskit på beställning, fodrad hjälmmössa, dregelscarf och tumfria vantar. Kanske blir det ett par tossor också.

Är ni sugna på en fodrad hjälmmössa så har jag sytt massor till den kommande julmarknaden ( närmare bestämt 53 stycken) :) Här är högen:

Jag sökte med ljus och lykta efter fodrade sådana när våra pojkar var små, men det gick inte att hitta, därför har jag gett mig den på att ni ska ha möjligheten att välja och vraka på färgglada och varma hjälmar. Den bästa mössan enligt mig när barnen är riktigt små.

De finns i två storlekar; 36/38 (för den nyfödda- ca. 3 mån) och 40/42 (ca 3-6 mån). Mina grabbar hade dock 38 på huvudet när de föddes, så det är väldigt individuellt. Lägger upp ett nytt inlägg så ni kan se vilka mönster som finns i vilka storlekar.

3 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Någon som verkligen inte legat på latsidan :)

//Lina

florin sa...

Oj, så många fina!!!!

hanna karlzon sa...

superfina hjälmar! som små karameller! :)