onsdag 9 juli 2008

Kjol till en tjockis


På lördag bär det av på rekreation till mina föräldrar, jag och Hugo drar iväg medan sambon måste stanna hemma och jobba. Vi ska bara njuta av att vara lediga, kika runt på stadens loppisar och framförallt träffa min familj och mina vänner (blir tyvärr inte så ofta eftersom vi är utspridda över hela Norden).


Kom då på att jag måste ha en ny kjol, har ju nämligen ganska svårt att komma i förra årets kjolar eftersom jag nu är höggravid. Så jag tänkte, det måste ju vara lätt att sy en, sagt och gjort. Jag klippte bara ut tyget efter en av mina favvokjolar, satte på en bred mudd, klart! Skön och sval nu på sommaren! För värmen kommer på måndag om det var någon som missat det, då börjar ju nämligen min semester. :)

2 kommentarer:

OttoPippi sa...

Skön kjol! Ha en skön ledighet nu också!!!

á Yeliqa sa...

Den såg riktigt skön ut:)