onsdag 22 juli 2009

Flitens lampa lyser...

Jag syr och syr för att få allt klart innan det är dags för Stöde marknad första helgen i Augusti. Nu är nästan allt klart, sen är det bara drygt 100 prislappar som skall skrivas... :) Jättekul är det, de kommande dagarna kommer bilder på det jag hittills producerat. Jag har bara 5 namnband kvar, men fler är beställda från Mina namnband.

Förra helgen åkte vi en bit norrut för att vara med när lille Charlie skulle döpas. Vår doppresent hade ett bokstavstema, en jättesöt ABC-tavla samt en liten kudde jag sytt.

2 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Det ska bli kul och få se vad du sytt!
Kudden är jättefin./Åsa

Mamma Mia sa...

Hej där! Det var trevligt att ses på Charlies dop =) Här är det lugnt på syfronten, ska ta tag i det när det blir mer tid när sambons semster är slut.
Hälsningar Maria och grabbarna i Linköping