lördag 30 januari 2010

Livebilder på ett gullhjärta


Nu kommer äntligen några livebilder på Benglans fina kläder som vi fick i veckan. Fotograferingen sparades till helgen av den enkla anledningen att det är den enda tider jag ser dagsljus. Åh, vad jag ser fram emot våren. Men samtidigt är det ganska mysigt med all snö, vi har fått över 0.5 meter under två dagar denna vecka. Så jag har varit ute och skottat på morgonen vid 5.45-tiden. Nu snöar det lite och är iskallt, -20 grader. En perfekt dag för att mysa inne.

11 kommentarer:

Moi! sa...

Jättesöta plagg!

Fangoria sa...

Nämen gud vad fint det blev på! =)

OttoPippi sa...

Så fin och söt!!!! Är Benglans blomsterdetaljer riktiga fickor??

MinaMirakel sa...

Kanonfint!/Åsa

Hello sa...

Å vilket fint gullhjärta sen!

gullhjärta sa...

Det är bara fuskfickor!

Nette/Rostis sa...

vilken sötnos i underbara kläder, älskar färgen på mattan skulle passa mitt öga, men tyvärr inte mitt städsinne.

Nette/Rostis sa...

vilken sötnos i underbara kläder, älskar färgen på mattan skulle passa mitt öga, men tyvärr inte mitt städsinne.

Benglan sa...

Det här inlägget hade jag helt missat! Kul att se kläderna på! :)

Mamma Mia sa...

Super fina kläder och söt kille! Vad är det för härlig matta på golvet? Vi är lite i valet och kvalet om vi ska ha heltäckningsmatta i pojkarnas rum.
Hoppas det går bra att jobba!
*kramar* från Linköping

gullhjärta sa...

Mamma Mia: Först och främst, vad kul att du blev nöjd med julklapsströjorna. Ang. mattan så är det en IKEA matta som heter Hampen. Jag önskar också en heltäckningsmatta i pojkarnas rum men denna får duga i nuläget. Hoppas att allt är bra med er!