söndag 17 oktober 2010

Sällskap med ännu en knalle...

Mina föräldrar har hjälpt mig under de tidigare år jag deltagit i julmarknader, pappa med uppackning, elinstallation samt barnvakt och mamma med urklippning av kläder, upppackning och försäljning. Detta år kommer säkert inte vara annorlunda på det sättet med till skillnad från föregående år kommer vi vara två knallar i Gullhjärtaståndet. Mamma ska sälja sina underbara amigurumis samt fina tygpåsar. Här är en smakprov på vad som kommer finnas till försäljning, ni är varmt välkomna.



7 kommentarer:

Anonym sa...

Å så fint!
Jag ska ta mig till Norra Bergets marknad och hoppas på att få se både dina och din mors fina saker.

Hoppas att ni har laddat upp med många "grönsaker" och annat lekvänligt - för sånt går nog som smör!

mvh
Sara på Alnö

Anonym sa...

Å så fint!
Jag ska ta mig till Norra Bergets marknad och hoppas på att få se både dina och din mors fina saker.

Hoppas att ni har laddat upp med många "grönsaker" och annat lekvänligt - för sånt går nog som smör!

mvh
Sara på Alnö

Marlene ♥ sa...

Gör du alla saker själv?? Hur mycket tid lägger du ner på tex att virka ihop en nalle? Måste vara mycket jobb bakom???

gullhjärta sa...

Sara: Du är så välkommen, har hälsat mamma att ladda upp med mycket grönsaker så får vi se hur försäljningen går. :)

Marlene: Jag syr alla saker själv, men virkningen står min mamma för, hon skall sälja sina alster tillsammans med mig. Det tar lååång tid att virka en stor figur, med roligt är det enligt utsago från min mor.

Hawk and Weasel sa...

Vilka trevliga små rädisor! Får en att längta efter juni...och längta bort ännu mer från det här ruggvädret.
Lycka till med försäljningen!

Katja sa...

How wonderfull creatures! :D

Petra / Popetotrora sa...

Vad mycket fina virkade saker!
Lycka till med försäljningen! :-)