onsdag 25 februari 2009

Grabbarna grus


Inför dopet/bröllopet, sydde jag tröjor till pojkarna som passade in under vårt färgtema, som ni vid det här laget har förstått var limegrönt. :) Jag är av den filosofin att barn ska få vara barn och vara klädda i mjuka, sköna kläder även vid festliga tillfällen. Så barnen hade gröna flodiströjor och muddjeans, jättefint!

Tack för alla gratulationer, jag börjat nu vänja mig vid tanken att vara fru D, men jag har fortfarande svårt att skriva rätt efternamn. Vanans makt är stor! :)

4 kommentarer:

florin design sa...

Jätte fina tröjor!

Kan verkligen föreställa mig hur svårt det ska vara att helt plötsligt skriva ett annat efternamn...

Retro Elephant sa...

Söta tröjor :)

//Lina

OttoPippi sa...

Gullungar!!!!

Doris_Assar sa...

Snygga grabbar! :-)