fredag 9 januari 2009


En journalist från ortstidningen ringde mig strax före jul och undrade om hon fick göra en reportage om mitt intresse för att sy barnkläder av återvunna tyger. Hon hade visst följt min blogg ett tag och tyckte att mina gullhjärtekläder skulle passa in i en artikelserie om vintage-mode. Jätteskoj och smickrande så självklart ville jag vara med. På söndag kommer artikeln i tidningen men redan idag var det en liten blänkare om den. Hihi, jättekul att se mina kläder på bild i tidningen. :)

9 kommentarer:

Cecilia sa...

Åh vad roligt, då måste jag be svärfar spara tidningen så jag får kolla in reportaget senare. Ska bli kul :) Grattis!

Vindling sa...

Vad kul! Grattis!

á Yeliqa sa...

Men så kul :) Grattis!!!

Anna-Snoddas sa...

Vad roligt! Stort grattis! :)

Carolina sa...

Verkligen jättekul! Grattis, grattis, grattis!

rino sa...

roligt!

krajamaria sa...

Grattis! Vad roligt att bli uppmärksammad i tidningen och allt!

Jes sa...

Å va kul!!! Stort grattis, önskar jag hade tillgång till tidningen, vem vet den kanske finns på biblan :) Får gå dit och kolla :)

OttoPippi sa...

Nämen så kul! Stort grattis! Den vill ju jag också läsa nu!!!! Det får bli bibblan för min del också tror jag minnsan! Så spännande!