fredag 16 januari 2009

Snörvel snörvel

Litade till 100 procent på mitt immunförsvar och trodde att det skulle stå emot sambons elaka förkylningsvirus, men inte då. Jag är tokförkyld! Hade en ambition att sy massa tröjor åt storebror i helgen, dessutom skulle vi åka och bada med med en kompis och hennes dotter imorgon. Nu får vi se hur det blir med den saken, helst av allt vill jag lägga mig under filten i soffan med en stor kopp Chai te, titta på film och stanna där resten av helgen. Iofs inte genomförbart med två busungar, men fantisera kan man ju... :)

5 kommentarer:

Anna sa...

Hej och hoppas du kryar på dig, vilka underbara kläder du skapar...

OttoPippi sa...

Jag är där jag med.... Usch!!! Krya på oss!!! :-)

Carolina sa...

Krya på dig!

Strömming sa...

Krya på dig! :D

snork sa...

Vet precis vad du menar! Jag är tokförkyld själv just nu.....bläh!
Krya på dig/ Linn