måndag 19 januari 2009

Huvudbonad till min darling

Min sambo funderade varför han inte har något gullhjärtaplagg, ja, det kan man ju fråga sig, han är ju trots allt mitt stora gullhjärta. Dock inte prioriterad på min "att-sy-lista" ;), så han har fått vänta ett tag på sin nya mössa. Tygerna har han valt själv och det här blev resultatet.

Mönster: mitt eget, samma som denna mössa som jag sydde till mig själv för en tid sedan. Nu är det bara matchande träningsoveraller och en husvagn som saknas. :)

Material: E-slöjd, vad annars? :) Fodrad med fleece från Ohlssons.

3 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Så fint :) Vad kul att han ritkigt beställde och valde tyg. Tror inte min älskling skulle göra samma sak av mig....det kanske beror på min färgstarka tyger ;)

//Lina

Anonym sa...

Vilken snygg!

Emma sa...

Jätt fin mössa! Dessvärre kan du nog glädja honom med att han är inte den enda pappan i en "syfamilj" som glömms bort ibland.... Grattis till den underbara "reklamen" i tidningen!!!

// Emma