lördag 30 augusti 2008

Andra pysslar


En stor trend inom heminredning just nu är bokstäver i alla former, något som jag anammat hemma. Skulle också vilja köpa några väggord till huset, men mina sambo tycker inte att de är så fina.

På tal om bokstäver hittade jag en designer som gör urläckra smycken i plexiglas samt silver. Helena Berggren heter hon, kika in på hennes hemsida så får du se hennes kollektion. Jag har beställt ett halsband med ett S, en present till mig själv när jag fött vårt andra gullhjärta.

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så läckra - gillar K:et.

Skall genast kika in.

Kram Maud

mamamekko sa...

Din tur att välja smycke då =) Här har du länken med smyckena

http://www.vitdesign.se/mamamekko/2008/08/prisregn.html

Nr 2 och 3 är redan valda, så du kan välja fritt mellan resten av smyckena.
Du kan maila mig om vilket smycke/nr till min mailadress: mamamekko@vitdesign.se

Kram Angelica

ps. Tusen tack för utmärkelsen, den värmde kan jag lova. Glad jag blir!

malin sa...

Visst är dom snygga! Jqag har redan tipsat maken om att jag ju precis har fött vårat 5:e, och kan behöva en liten uppskattning ;)

Anonym sa...

Japp, dom är superfina! Är sååå nöjd med mitt h. :-)