onsdag 27 augusti 2008

Åh, vad glad jag blir. Jag har fått denna fina utmärkelse av Vouffen. Tack så mycket, verkligen jätteroligt!

Nu är det min tur att nominera några av min favoritbloggar, detta blir lite trixigt, det finns så många roliga och inspirerande bloggar som jag dagligen läser. Men här kommer ett urval av mina favoriter:

Blomma åker vagn

Florin

Svedin

Solig

Mamamekko

Vita villa vila

Fixa & dona

För utmärkelsen gäller följande:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you've nominated

4 kommentarer:

Thea sa...

Tack, vad stolt och glad jag blir!

florin design sa...

Men åh, vad glad jag blir! Precis vad jag behövde just nu!!!!

Anonym sa...

Tack så jättemycket!!!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej!
Men ÅÅÅ vad jag blev glad nu! Tusen tack! Och många grattis till dig med för denna fina award - den är du verkligen värd!!! Vilken fin & härlig blogg du har!

Lycka till med gullhjärta no 2 ♥

Kram Jes