onsdag 27 augusti 2008

Min turdag

Jag brukar aldrig ha tur i spel, brukar trösta mig själv med att jag har tur i kärlek iaf. Men idag har jag tur i spel också (hoppas bara inte det ändrar min kärlekstur), jag har vunnit ett smycke från Diddi i en utlottning jag anmälde mig till på Mamamekkos blog. Jag vann tredje pris och ska som nr tre få välja ett av de smycken ni kan se härunder. Hihi, vad roligt! Det kanske gör att man ser lite mindre ut som en föräldraledig sunkmamma. :)
Som ni ser på nedräkningen till bebbe står det 0 dagar kvar, vad hjälper det, han/hon stormtrivs inne i min mage och verkar stanna där ett tag till. Förstår lill*, idag är det kallt, grått och spöregn, inge kul att komma ut då heller. Jag håller på att sy en fleeceoverall för fullt. När den är klar kanske han/hon gör entré, det finns ju inget värre än att frysa.

6 kommentarer:

Solveig Lövendahl sa...

Grattis till vinsten, jättetack för nomineringen och spännande med bebisen!!

OttoPippi sa...

grattis!!!! så otroligt kul för dig!! vad är oddsen liksom! kan man verkligen behöva ibland :-) men så svårt att välja bland dess underbara smycket.- angenämt problem förstås.

spännande med NOLL dagar kvar till att bebben ska komma!!!!!!

sygryn sa...

Grattis till vinsten!
Har nyligen hittat till dig, lycka till med bebisen!/Malin

Strömming sa...

Grattis till vinsten!!! :D

Bf-dag idag, vad spännande! Hoppas lill* behagar titta ut snart då! Annars kan du ju alltid komplettera fleeceoverallen med en mössa eller så medan du väntar! Håller med spänning koll på din blogg för att se vad det blir för nån som tittar ut snart!

malin sa...

Grattis :)Håller tummarna att du snart har din lilla bebis hos dej!!!

Anonym sa...

Grattis till smyckevinsten, svårt att välja bara! Oturen i spel kommer knappast att vända din tur i kärlek ;)
När du har valt och när fleeceoverallen är klar kommer nog lill* ut, tror du inte?